איך פינות ישיבה יכולים לשדרג לנו את האירוע ואיך נבחר אותם בצורה נכונה?

רבים מהאנשים שמארגנים אירוע משקיעים מחשבה רבה איך ניתן להוסיף דברים שונים שיוכלו להיות מיוחדים ולשדרג להם את האירוע בצורה מגניבה שכולם ידברו על אותו אירוע.

אחד מהדברים שניתן להוסיף הם פינות ישיבה להשכרה, כשאומרים פינות ישיבה מתכוונים למילה כללית של פתרונות הושבה לאורחים המגיעים לאירוע, אחד מהקטגוריות היותר נפוצות לשדרוג האירוע מבחינת פינות הישיבה זה השכרת פינות זולה, פינות זולה זה בעצם ספסלים ושולחנות נמוכים שיוצרים פינת ישיבה מגניבה וקלילה המאפשרת ישיבה נמוכה ונוחה.

אותם ספסלים קטנים ונמוכים שאנחנו מדברים עליהם נקראים פוטונים, הפוטונים הם ספסלי עץ נמוכים המתאימים לשימוש גם בחופים, בפארקים ועוד…

השכרת פוטון זוגי - גל הקריוקי

לרוב הם מגיעים גם עם שולחן נמוך מעץ המשתלב באופן מושלם עם אותה פינה.

באמצעות מחצלות להשכרה והשכרת פופים ניתן להשיג פינת ישיבה משודרגת ונוחה יותר.

היתרון בפינות ישיבה אלה הן האופציה שלהן להגיע במגוון צבעים וסגנונות כך שאפשר להתאים אותם לאופי האירוע גם מבחינת הצבעים השונים.

השכרת פינות ישיבה - גל הקריוקי

עוד פינות ישיבה שאפשר לשלב באירוע הם שולחנות וכסאות גבוהים יותר, בעזרת כסאות פלסטיק להשכרה או אולי כסאות עץ מתקפלים ניתן ליצור מגוון פינות ישיבה מעוצבות ומסוגננות לאופי האירוע.

על מנת לבחור פינת ישיבה מושלמת לאירוע שלנו, ראשית נשאל את עצמנו לאיזה קהל האירוע שלנו מיועד? למבוגרים? לילדים ? לנוער? לאחר שנדע מהו קהל היעד שלנו נוכל להתאים בצורה נכונה יותר את פינות הישיבה, לדגומה אם הקהל שלנו הוא אנשים מבוגרים סביר להניח שנוציא מהאפוציות שלנו את הפוטונים או את הפופים מכוון שהם פתרונות ישיבה נמוכים יותר מה שאומר שזה כנראה פחות מתאים לאנשים מבוגרים, לכן נוכל ללכת על האופציה של כסאות גבוהים יותר, ניתן לדוגמה לדאוג לפינה הכוללת שולחנות וכסאות בר, אופציה נכונה יותר לקהל אנשים מבוגר.

דבר שני שנצטרך לשאול זה מהי כמות המשתתפים באירוע, ככלל צריך לדעת שפינות ישיבה אלטרנטיביות זה דבר שמיועד להיות פינה נחמדה ונוחה ולכן כמות מקומות הישיבה לא יהיה מיועד לכל משתתפי האירוע, זאת אומרת שאם יש לנו אירוע של 100 אנשים נוכל להתאים פינות ישיבה המיועדות להושבה של 50 איש, מהסיבה שלא כל מרכז האירוע הוא בפינת הישיבה.

אם אתם עושים את האירוע שלכם במקום פתוח, או אולי במקום סגור אבל שכולל גינה או מרפסת ניתן לדאוג לפינות עישון נחמדות, ניתן לשכור ספסל או אולי כסאות ושולחנות בר או מערכות ישיבה כגון ספות וכו'.. שהם ישמשו כפינת העישון של האורחים שמעשנים, פינה שכזאת יכולה לתאים גם לאו דווקא לאנשים שמעשנים אלא גם לאלה שרוצים לצאת קצת לאוויר הפתוח באווירה טובה.

את אזור פינות הישיבה מומלץ וניתן לייחד באמצעות שטיחים, מחצלות, דשא סינטטי, עציצים, נגיעות תאורה בחלל ועוד.. ייחוד שכזה יתרום משמעותית לעיצוב הפינת ישיבה שלנו ויגרום לה להזמין יותר אנשים אליה.

השכרת פופים - גל הקריוקי

בקיצור, פינות ישיבה יכולים לשדרג לכם את האירוע באופן משמעותית הן מבחינת העיצוב והן מבחינת נוחות האורחים.

אצלנו בגל הקריוקי תוכלו למצוא מגוון פינות ישיבה להשכרה בסגנונות ובעיצובים שונים, נוכל לייעץ לכם איך ניתן לעצב פינת ישיבה ייחודית ומעניינת באירוע שלכם ואיך בעיקר להפוך את האירוע שלכם לכזה שכולם לא יפסיקו לדבר עליו.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.