בר מתוקים לאירועים – כך תעשו את זה נכון

כמעט כל אירוע מתחיל או מסתיים בבר מתוקים. ההבדל בין האירועים השונים, הוא ברמת ההפקה והעיצוב של בר המתוקים.
באירועים מושקעים, תצפו לראות גם בר מתוקים מופק ומושקע. הסוד של בר מתוקים מושקע, הוא שילובי הצבעים והגוונים שתואמים בהרמוניה אחד לשני. מומלץ לבחור 3 גוונים עיקריים של בר המתוקים, ולהתמקד בהם.
גוונים אלו יהיה גווני הסוכריות והמתוקים. הקערות, הכוסות והאביזרים הנלווים, יהיו בצבעים תואמים.

בר מתוקים לאירועים - כך תעשו את זה נכון

איך מעצבים את דוכן בר המתוקים?

ישנם אולמות בהם ניצב באופן קבוע דוכן לבר מתוקים.
אולם לפעמים יש צורך לשכור דוכן עבור הבר של המתוקים. את הדוכן השכור יש לעצב.
מומלץ ביותר לשים עליו מפה צבעונית, ומעליה לסדר יפה את המתוקים. כדי להוסיף יופי וצבע לדוכן המתוקים, כדאי לשים עליו כלים ייחודיים. כדאי לבחור קערות יפות ביותר. בבר מתוקים שמים כלים ייחודיים המכילים שלושה קערות קטנות.
כמובן, חשוב לשים בבר המתוקים אביזרי נוי. אפשר לנעוץ במעט מן המתוקים קיסמים ועליהם שמשיות.
כדאי גם להוסיף סידורי פרחים או סידור בלונים לבר המתוקים, ולשמור על התאמה והרמוניה של הצבעים.

מהם זרי מתוקים?

אחד מהמוטיבים היפים ביותר והטעימים בבר מתוקים, הוא זרי המתוקים.
אלו שיפודים שעליהם יש סידורי סוכריות, או מרשמלו ושוקולדים. זרים מתוקים אלו מסודרים היטב בתוך אגרטלים מתאימים. לפעמים יהיו לזרים המתוקים גוונים אחידים, אולם לפעמים כדאי דווקא לשמור על ססגוניות של הזר, ועל צבעים מגוונים.

למה כדאי להוסיף מפל שוקולד לבר מתוקים?

באירועים רבים, מוסיפים מפל שוקולד לבר המתוקים. איך טועמים מהשוקולד הזורם במפל? טובלים בתוכו שיפוד עם מרשמלו שוקולד. המפל מוסיף טעם טוב לאורחים. אולם השוקולד הזורם במפל, מוסיף גם יופי. צבע השוקולד החום מסתדר היטב עם שילובי הצבעים שבבר המתוקים. אולם אם רוצים ליצור התאמת צבעים מלאה, אפשר להחליט שבמפל יהיה שוקולד לבן. ליד מכשיר המפל, מומלץ לשים כוסות עם שיפודי מרשמלו. אם אתם בוחרים לשים 2 מפלי שוקולד על בר המתוקים, מומלץ שמפל אחד יהיה של שוקולד לבן, ומפל שני יהיה של שוקולד חום.

בר מתוקים לאירועים

מהו עיצוב הקונספט של האירוע?

אם אתם רוצים לעצב בר מתוקים לאירוע בצורה המושלמת והטובה ביותר, כדאי לכם להכין עיצוב קונספט לאירוע הכולל לוגו (במקרה של בר מתוקים לערב חברה) ו-3 צבעים בסיסיים. גוונים אלו, יהיו הצבעים שירכיבו את עיצובי השולחנות באירוע, וגם את עיצוב בר המתוקים.

הצבעים בעיצוב של בר מתוקים חשוב ביותר, צבעים בוהקים וזוהרים מיד תופסים את העין, לדוגמה בארגון של בר מתוקים לבת מצווה כדאי מאד לבחור בצבעים וורודים ולבנים כעיקר אך לעומת זאת בארגון של בר מתוקים לברית כדאי לשלב צבעים של כחול ולבן, כך תתאימו בצורה מיטבית את הבר מתוקים לאופי האירוע או לאופי של בעל השמחה.

הסוכריות, הצלחות, הכוסות, הסרטים והמזכרות על בר המתוקים באירוע, יהיו בצבעי הקונספט.
יש צבעים המותאמים לבר מתוקים בחתונה, ולעומתם צבעים המותאמים לבר מתוקים בבר מצווה.

מתי כדאי להזמין הפקה מושקעת של בר מתוקים?

באירועים רבים, יכולים המארגנים להכין ולארגן לבד את בר המתוקים. אולם לא תמיד יש זמן וכישרון מספק או סבלנות למארגני האירוע. לכן, במקרים אלו יעדיפו מארגני האירוע לחסוך זמן ולשכור שירות עיצוב של בר המתוקים אם יש בידם תקציב. צריך לזכור שקניית הסוכריות, דברי המתיקה והאביזרים לדוכן המתוקים אורכת זמן.
לא תמיד אפשר למצוא את כל האביזרים והמתוקים הדרושים לבר בחנות אחת.
לכן, כאשר אין למארגנים זמן להסתובב בין החנויות, מומלץ להם לשלם לקייטרינג או חברת הפקות שיקנו את הציוד הדרוש ויעצבו את בר המתוקים.

חשוב גם לזכור שבעל מקצוע שמתעסק כולו בארגון של בר מתוקים לאירועים יוכל להביא לכם את הבר המושלם ביותר עבור האירוע שלכם.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.