דוכן נקניקיות מווושלם לאירוע באפס מאמץ

 מי אמר שרק ילדים אוהבים לחמנייה עם נקניקיות?
גם מבוגרים ישמחו לאכול לחמנייה מקמח מלא עם הרבה ירקות, ונקניקיות איכותיות ומשובחות מבשר בקר.
רוצים לחלק באירוע שלכם לחמניות עם נקניקיות? תצטרכו לשכור מכשיר להכנת נקניקיות.
פתרון נפלא, מקצועי, טעים ונראה ממש טוב, ואיך לא? הכי פשוט בעולם, כל אחד פשוט מכין לעצמו ונהנה מכל רגע!

דוכן נקניקיות מושלם להשכרה

איך נראית מכונה להכנת נקניקיות?

המכונה להכנת נקניקיות בנויה מבסיס שהוא גוף החימום, וצמודים אליו כפתורי מכוונים שונים.
מעל הבסיס יש עמודי ברזל שנקראים "צלעות". במכונות הסטנדרטיות יש 7 צלעות.
למכונה יש מנגנון תאורה, ו2 מכוונים של חום. כל מכוון אחראי על 3-4 צלעות ברזל. מכוון אחד אחראי על הצלעות שנמצאות בצד הקדמי, והמכוון השני אחראי על הצלעות שנמצאות בצד האחורי.
ישנו מתג מיוחד שדואג לסובב את הצלעות העגולות של הברזל (על מנת שהנקניקיות ייצלו באופן אחיד ושווה, ויהיו טעימות יותר). בחלק מהמכונות ישנו גם מתג תאורה שמוסיף צבע לנקניקיות והופך אותן למגרות יותר.

את המכונה ניתן להשיג בגל הקריוקי – השכרת ציוד לאירועים, כל שעליכם לעשות הוא לבקש מכונת נקניקיות להשכרה ויש לכם את כל היופי והטעם הזה באירוע!

מהו התפקיד של התאורה במכונת הנקניקיות?
מנגנון התאורה שבמכונה איננו נצרך בשביל הכנת הנקניקיות.המטרה היחידה של התאורה היא להקל על צליית הנקניקיות בלילה, ולתת למכונה מראה מושך ומגרה יותר.

השכרת מכונת נקניקיות - גל הקריוקי

איך מפעילים את המכונה להכנת נקניקיות?

את הנקניקיות שרוצים להכין, שמים על צלעות המכונה. המכונה מחממת את הנקניקיות מאוד מהר. ברגע שמחברים את התקע של המכונה לחשמל, מעלים את הווסתים שאחראים על מעלות החום והנקניקיות מתחילות להתחמם, ותוך 7 דקות הן מוכנות.תוכלו לשלוט על זמן ההכנה של הנקניקיות באמצעות בחירת הטמפרטורה הרצויה. רוצים לשמור על חום של נקניקיות שנשארו ולא חולקו? תצטרכו להפעיל את מכונת הנקניקיות על טמפרטורה של 50 מעלות ומטה.

הנקניקיות האיכותיות ביותר הם מבשר בקר

אין ספק שנקניקיות מבשר טעימות יותר, וכמובן מחירם יקר יותר. ככל שהנקניקיות מבשר בקר עבות יותר, כך הטעם שלהם משובח יותר. באירוע של מבוגרים שמחלקים או מוכרים בו כריכים עם נקניקיות, עדיף יותר להכין אותם מבשר בקר. לעומת זאת, ניתן גם לחסוך בהוצאות, ולהכין כריכים עם נקנקיות מבשר עוף.

עוד דרך שאפשר להשקיע ולשפר את הטעם, ניתן לעשות זאת באמצעות בחירה בנקנקיות מרגז עם טעם פיקנטי ומשופר יותר, המוהמלץ ביותר לשלב כמה סוגי נקניקיות ולתת לאורחים שלכם להחליט באופן עצמאי לפי טעמם האישי.

מה לשים בלחמנייה עם הנקניקייה?

כולנו יודעים מה מורחים על נקניקיה: קטשופ, חרדל, מיונז.אילו ממרחים כדאי לכם לשים על הלחמניות בדוכן? כדאי לכם לשים בדוכן בקבוקים של כל הממרחים, ולתת לאורחים לבחור לבד איזה ממרח הם רוצים בנקניקיה. כמובן, לא לשכוח לשים בלחמנייה חסה עם ירקות. באירועים של מבוגרים, כדאי לשים בתוך הלחמנייה כמה שיותר סוגים של ירקות טריים. באירוע של ילדים עדיף לקנות לחמניות פשוטות מקמח לבן. אולם באירועים של מבוגרים, אפשר לפנק את חובבי הבריאות ולקנות לחמניות מקמח חיטה מלאה, או מקמח כוסמין.

על כמה מעלות יש לשים את מכונת הנקניקיות?

על מנת לבשל את הנקניקיות ניתן לשים על 100 מעלות ומעלה והכי מומלץ 150 מעלות, חשוב להיות בהשגחה ולחכות בממוצע כאשר המכונה חמה כ-7 דקות (כאשר הנקניקיות לא קפואות!).

במידה ושמים על יותר מ-200 מעלות חשוב מאד לא לזוז מהמכונה ולהיות בבקרה מלאה מאחר שזה חום שמבשל מהר מאד ואם תשכחו לרגע מהמכונה כל הנקניקיות עלולות להישרף לכם.

במידה והנקניקיות כבר מוכנות וכל כוונתכם היא לשמור עליהם חמים יש לשים על 50 מעלות ומטה ויכול להספיק גם 30 מעלות.

כללי בטיחות להפעלת דוכן להכנת נקניקיות:

  1. לא לתת לילדים קטנים להפעיל את המכונה.
  2. חשוב מאוד להוציא את הנקניקיות להפשרה כמה שעות לפני האירוע. נקניקיות קפואות לא ייצלו בצורה טובה ולא ייראו טוב.
  3. להוציא את הנקניקיות החמות מהמכשיר באמצעות מלקחיים ולא ביד, גם שומר על אסתטיות וגם בטיחותי יותר.
  4. כדי שהנקניקיות לא יידבקו אל הצלעות, מומלץ למרוח שכבת שמן דקה לפני ההפעלה באמצעות נייר מגבת ספוג בשמן, לחלופין ניתן גם לרסס על הצלעות באמצעות תרסיס שמן לבישול.
  5. בחרתם להפעיל את המכונה על טמפרטורה גבוהה? עליכם להשגיח היטב כל הזמן על הנקניקיות שלא ישרפו.

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.