איך תבחרו את הרמקול המתאים לכם בצורה הטובה ביותר?

 אם אתם עורכים אירוע מסוים שיש בו צורך ברמקול לא כדאי לכם לדלג על המאמר הבא, אנחנו הולכים לפרט לכם את כל הצעדים שיש לעשות על מנת לבחור את הרמקולים המתאימים ביותר לאירוע הבא שלכם.

ראשית נגיד שלא כל מערכת הגברה להשכרה יכולה להתאים בצורה הטובה ביותר לאירוע שלכם, ישנו מגוון ענק של סוגי מערכות שונות שחלקן מתאימות למסיבות וחלקן בכלל להרצאות ואירועים בסגנון לכן חשוב לפני בחירת רמקול מסוים לדעת קודם כל מה הולך להיות היעוד שלו.

לפניכם מספר פרמטרים שיש לבדוק היטב לפני שהולכים לקנות או לשכור רמקולים:

  • בידקו את עוצמת הרמקול
    לאנשים רבים שלא מבינים כל כך את ההבדלים בין הרמקולים השונים בשוק עולה ישר המחשבה לבחור ברמקול הזול ביותר, עניין זה נפוץ בעיקר בהשכרות, המחשבה הראשונה שעולה לאנשים רבים בראש היא שגם ככה הם צריכים את הרמקול רק לערב אחד אז נלך על הרמקול הכי זול. אך שימו לב, לא סתם רמקול מסוים זול יותר מהשני, התמחור העיקרי של רוב הרמקולים הוא בהתאם לעוצמה שלהם.
    לכן, כדאי מאד לעשות בדיקה ולבדוק שעוצמת הרמקול אכן מתאימה לכם, הציגו לאיש מקצוע את השימוש שאתם צריכים לעשות ברמקול ובהתאם לכך הוא ידע להגיד לכם איזו עוצמה בדיוק מספיקה לכם.
  • תוודאו שהחיבורים שיש לכם בהם צורך קיימים ברמקול
    ישנם רמקולים שקיימים בהם מספר מאד מצומצם של חיבורים ולכן לא תמיד הם יכולים להוות פתרון טוב למה שאתם רוצים לחבר על מנת להשמיע את המדיה שלכם.
    כיום רוב הרמקולים המוגברים מכילים מיקסר פינמי, אנחנו ממליצים לכם מאד שאם אתם רוצים לשכור רמקול אחד בלבד ללא כל האביזרים הנלווים לציוד הגברה כגון מיקסר או מיקרופונים ועוד כדאי ומומלץ מאד לקחת רמקול מוגבר המכיל מיקסר פנימי.
    המיקסר הפנימי יאפשר לכם לשלוט על הרמקול ישירות ולחבר מספר חיבורים ישירות לגב הרמקול.
    חיבורים של כבל XLR או כבל PL אפשריים בקלות עם מיקסר פנימי.

רמקול עם מיקסר פנימי - גל הקריוקי

(רמקול עם מיקסר פנימי)

  • בידקו איזה מותג הרמקול
    לרמקולים יש מותגים רבים בשוק, כאלה שאיכותיים יותר וכאלה שפחות.
    בדיוק כמו שיש לנו נעליים איכותיות וחזקות של מוצר חזק בשוק ולעומתו יש נעליים שניתן למצוא במחיר של 20 שקל אך הם יהיו הרבה פחות יותר איכותיים כך בדיוק גם רמקולים, ישנם מותגים כמו RCF, ברינגר ועוד שהם רמקולים שנחשבים לאיכותיים מאד ולעומתם יש רמקולים של מותגים שאיך נאמר, לא הכי טובים שיש.
    לכן אנחנו ממליצים לכם בחום להשקיע אולי טיפה יותר ולהנות מאיכות מעולה וגם משירות טוב.
    אם מדובר בהשכרת רמקול אז גם שם תוודאו שאתם שוכרים רמקולים של חברות איכותיות בלבד, בידקו לפני ההשכרה על המותג של הרמקול בגוגל.
  • דאגו לקנות או לשכור רמקול יחד עם סטנד תואם

    לסטנד לרמקול יש חשיבות רבה, הסטנד/חצובה נותן לרמקול להיות בגובה מה שמאפשר איכות שמע טובה יותר והפקת המקסימום מהרמקול.

    רבים חושבים שסטנד לרמקול נועד רק כדי שמבחינה קוסמטית זה יראה טוב, אך ללא הסטנד המוזיקה לא תיהיה עוצמתית כפי שהרמקול יודע להפיק ואיכות השמע תיהיה באיכות הרבה פחות טובה.

    חשוב לשים לב שאתם מכוונים את גובה הסטנד כך שהרמקול יהיה בגובה האוזניים של האנשים, במצב כזה תוכלו להפיק את המקסימום מהבחינה הזאת.

רמקול עם סטנד לעומת רמקול בלי סטנד - גל הקריוקי

(רמקול עם סטנד לעומת רמקול שסתם מונח על הרצפה)

  • בידקו כמה חשמל צורך הרמקול
    בדיקה זאת קריטית בעיקר למי שעושה אירוע בשטח ועושה שימוש בהשכרת גנרטורים, לאחר שתדעו כמה חשמל הרמקול שלכם צורך כך תדעו גם להתאים את הגנרטור לאירוע או לחלופין לדאוג לשקע חשמל תואם.
    אם לדוגמה רמקול מסוים צורך 800 וואט תצטרכו לדאוג לדאוג לגנרטור של לפחות 1000 וואט.
    אם כבר הזכרנו את הגנרטור חשוב מאד לוודא שמדובר בגנרטור מיוצב מתח בלבד לצורך הפעלת רמקולים.
    אם תרצו לקרוא עוד על הדרך הנכונה לבחירת הגנרטור לחצו כאן.
  • התייעצו עם חברים שכבר יש להם את אותו הרמקול שאתם מועניינים בו
    כמו כל מוצר חשוב ורצוי לפני כן להתייעץ עם מי שכבר יש לו ניסיון עבר עם הרמקול, המשפט אין חכם כבעל הניסיון הוא נכון להרבה דברים אבל למקרה הזה במיוחד.
    אנשים שיש להם שימוש יומיומי ברמקול יודעים היטב את יתרונותיו וחסרונותיו.
    אם תרצו תוכלו בשמחה להתייעץ גם איתנו, יש לנו ידע וניסיון ברמקולים רבים, נשמח לייעץ ולחלוק איתכם מהידע שלנו.
    מומלץ מאד גם להריץ חיפוש בגוגל אודות אותו רמקול ולקרוא עליו חוות דעת.

זהו חברים, בחירת רמקול לקנייה או להשכרה הוא דבר שלא כזה מסובך רק חשוב לעשות את הבדיקות הבסיסיות שהצגנו לכם כאן ואנחנו בטוחים שתעשו את העסקה הטובה והמתאימה לכם ביותר, בהצלחה !

התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.